kunst en kunstenaars in en uit de Krimpenerwaard

ZELF EEN EXPOSITIE ORGANISEREN IN DE HOGE VIERSCHAAR?

Als lid van de vereniging kan je zelf een (groeps)tentoonstelling organiseren in De Hoge Vierschaar in Schoonhoven. Lees in de Overeenkomst Expositie hoe het in zijn werk gaat. De exposities in De Hoge Vierschaar hebben een duur van drie weken met drie expositiedagen per week.

Aanmelden kan door middel van een e-mail aan info@kunstwaard.nl. Na aanmelding wordt contact met je opgenomen.

EXPOSEREN IN DE TUYTER IN KRIMPEN AAN DEN IJSSEL

Ontmoetingscentrum De Tuyter is een openbare multifunctionele gebruiksruimte in Krimpen aan den IJssel. In De Tuyter bevinden zich de bibliotheek aan den IJssel, Muziekschool Krimpen, NUT, de Wereldwinkel, de Lokale Omroep, Jeugd– en Jongerenwerk, de Zellingen, de Speelotheek en Eetcafé de Crimpenaar. Op zondag is er een kerkdienst. Er is een theaterzaal waar regelmatig voorstellingen en andere activiteiten zijn. In de centrale ontmoetingsruimte van De Tuyter wordt geëxposeerd door kunstenaars. Deze exposities worden namens de gemeente Krimpen aan den IJssel georganiseerd door de Vereniging Krimpener Kunstwaard voor leden en niet-leden.

Je belangstelling om te exposeren in De Tuyter kan je kenbaar maken via info@kunstwaard.nl. Na aanmelding wordt contact met je opgenomen.