kunst en kunstenaars in en uit de Krimpenerwaard

Leden

Ben je kunstenaar, professioneel of in je vrije tijd, en ben je woonachtig in of nabij de regio Krimpenerwaard, dan kun je lid worden van onze vereniging. Ook groepen of collectieven die kunst beoefenen of in kunst geïnteresseerd zijn, kunnen lid worden. Groepen of collectieven worden als één lid opgenomen in de ledenlijst en krijgen daarmee dezelfde rechten en plichten als individuele leden.
Iedereen is welkom, er zijn geen selectiecriteria voor toelating. Je aanmeldingsgegevens worden geregistreerd maar niet zonder je toestemming openbaar gemaakt. We vragen bij aanmelding o.a. of je jezelf professioneel of amateur kunstbeoefenaar vindt. De vereniging doet hierover geen uitspraak, dat is aan de kunstenaar zelf. De vereniging organiseert activiteiten voor elk type kunstenaar en voor diverse kunstvormen. Per activiteit bepaalt het bestuur in samenwerking met het organiserend comité en met het oog op de te verwachten bezoekers of ballotage op ingebracht werk toegepast wordt.
Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot en met 31 december, na 1 juli betaal je de helft van de contributie voor de rest van het jaar. Het lidmaatschap  wordt stilzwijgend verlengd. Opzeggingen voor 1 januari. Opzeggen en doorgeven van adresmutaties kan via ledenadministratie@kunstwaard.nl.

Ledenvoordeel

Je krijgt:

• * Een minisite op de website. Hierin kun je je eigen werk of atelier promoten en foto's plaatsen.
  • * Publicatie van je activiteiten op de website en in de nieuwsbrief, die maandelijks naar ongeveer 550 adressen wordt gestuurd.
  • * Regelmatig een ledenbericht met nieuws en uitnodigingen voor activiteiten en evenementen.
  • * Stemrecht op de jaarvergadering.
  • * Expositiemogelijkheid bij pop-up galeries.
  • * Korting bij deelname aan kunstwedstrijden en kunstroutes van de vereniging.

Ledenbijdrage

We vragen:

• * Een jaarlijkse contributie. Deze bedraagt € 38,- , halfjaar € 20,- en vanaf 1 oktober €10,.
  • * Voor jongeren tot en met 21 jaar €10,- per jaar.
  • * Op vrijwillige basis assistentie bij de organisatie en uitvoering van verenigingsactiviteiten en van evenementen waar de vereniging bij betrokken is.

Wil je je registreren als lid, klik dan hier

Na ontvangst van je betaling schrijven we je in en ontvang je van ons een bevestiging. De contributie kan worden overgemaakt naar IBAN NL61 RABO 0335 7991 83 t.n.v. Vereniging Krimpener Kunstwaard o.v.v. je naam en woonplaats.

Als je ingeschreven bent kun je zelf een minisite aanmaken en bijhouden. Hiervoor log je in met je gebruikersnaam en je wachtwoord. Als  je je wachtwoord kwijt bent kun je dat daar aangeven. Je gebruikersnaam kun je zelf niet veranderen, mocht dat toch nodig zijn stuur dan een mailtje naar info@kunstwaard.nl. Na het inloggen krijg je de richtlijnen voor het plaatsen van tekst en foto’s van je minisite te zien.

Lees hier meer over de privacy van je gegevens.